24 november 2017

Webdesign voor ‘De wijk als (t)huis'

Via een oproep van Who Cares konden ontwerpers en innovatieve doeners samen met denkers uit andere sectoren hun gedachten insturen voor de wijk van de toekomst.

Reclameloods sloot zich aan bij het team van ‘De wijk als (t)huis’ dat werd opgericht door architecte Hélène Houben. Zij bedacht het masterplan en concept woonhoeve voor de wijk Geleen-Zuid en Kluis.

De winnaars werden tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven bekend gemaakt. ‘De wijk als (t)huis’ werd als winnaar uitgeroepen van Geleen-Zuid/Kluis, Sittard-Geleen.

Reclameloods verzorgde de realisatie van de website. Bekijk de website 'dewijkalsthuis.nl'.

Het team van ‘De wijk als (t)huis’ bestond verder uit Jeroen Verbeek, landschapsarchitect en Vera Hetem, landschapsarchitect van bureau Verbeek, Hanna Smeets, beleidsmedewerker provincie Limburg, Marieke Cloosterman, programmamanager zorg RosRobuust, Frits Lely, hoofd commercie & marktontwikkeling Heijmans Woningbouw, Kees Strooper, commercie & marktontwikkeling Heijmans Woningbouw en Wilco Schippers en Edwin van de Langkruis van Reclameloods Rotterdam, ontwerpbureau rotterdam.


Reclameloods Rotterdam B.V.

reclamebureau - ontwerpbureau

Bezoekadres:
Puntegaalstraat 469 • 3024 EB Rotterdam

Postadres:
Postbus 34056 • 3005 GB Rotterdam

T: +31(0)10 - 411 40 50
E: studio@reclameloods.nl

K.v.K. Rotterdam nr. 24418912
B.T.W. nr. NL8182.83.142.B.01

verstuur