Nieuwe huisstijl voor Rehamij Nederland B.V.
Kortgeleden hebben wij de huisstijl van Rehamij Nederland B.V. grondig aangepakt. Naast een restyle van het bestaande logo, hebben wij een nieuw beeldelement ontworpen en toegevoegd aan de huisstijl. Om op deze wijze de huisstijl nog meer corporate te maken.
Wij hebben onder andere het briefpapier, envelop en visitekaartje voorzien van een gloednieuwe vormgeving.
Naast het restylen van de directe huisstijl zijn er nieuwe ontwerpen van templates gemaakt voor Powerpoint presentaties en Word presentaties, displays en productkaarten.
Om de nieuwe huisstijl goed te kunnen waarborgen hebben wij een huisstijlhandboek ontwikkeld. In dit document zijn de richtlijnen en regels voor het toepassen van de huisstijl van Rehamij Nederland B.V. vastgelegd.
Over Rehamij Nederland B.V.
In 1981 is Rehamij Nederland B.V. opgericht en begonnen met het distribueren van een kleine collectie leren werkhandschoenen. Inmiddels bestaat het assortiment uit een volledig pakket aan persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM). Dit houdt in dat Rehamij een uitgebreide collectie kan aanbieden van handschoenen, werkkleding, schoenen, oog-, gehoor- en adembescherming, gelaatsbescherming en valbeveiliging.